.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل در گیلان

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در استان گیلان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، «سید محمدرضا علوی املشی» طی حکمی از سوی حسین رمضانی خردمردی، دبیر شورای هماهنگی ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور، به عنوان دبیر این ائتلاف در استان ها گیلان منصوب شد.

در بخشی از حکم نامبرده ، به دبیر استانی اختیار داده شده است با تکیه بر توانمندی و پشتکار خود در عرصه فعالیت های سیاسی، کاندیداهای مستقل دارای تایید صلاحیت از مراجع ذیصلاح را در حوزه انتخابیه استان خود شناسایی و با توجه ملاحظات منطقه ای و میزان مقبولیت و کارآمدی ایشان، نسبت به معرفی آنها به شورای هماهنگی ائتلاف اقدام نمایند.

همچنین در حکم مورد اشاره از واژگانی چون اعتدال، قانون مداری، آزاد اندیشی، تقوای سیاسی و آزادگی و حریت به عنوان شاخص های عمده ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور برای انتخاب نامزدهای اصلح، ذکر شده است.

این گزارش حاکی است ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در دومین تجربه خود تلاش می نماید فهرستی از نامزدهای مستقل و غیر حزبی حوزه های انتخابیه مختلف که بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری به کانون های قدرت و ثروت متصل نیستند را در قالب یک تشکل سیاسی منسجم به آحاد مردم معرفی نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.